dilluns, 30 de juny del 2014

HORARI PER VINDRE A RECOLLIR ELS LLIBRES DE L’INTERCANVI



HORARI PER VINDRE A RECOLLIR ELS LLIBRES DE L’INTERCANVI

·        MATINS :             DILLUNS DE 10 A 13h
                             DIJOUS DE 10 A 13h


·        TARDES :            DILLUNS DE 16 A 18h
                            DIMATS DE 16 A 18h
                            DIMECRES DE 16 A 18h
                            DIJOUS DE 16 A 18h
                            DIVENDRES DE 16 A 18h

dimecres, 18 de juny del 2014

HORARI DE RECOLLIDA DE LLIBRES PER PARTICIPAR EN L'INTERCANVI

  • PUNT DE RECOLLIDA DE LLIBRES

DESPATX DE L'AMPA
  • HORARI DE RECOLLIDA
DILLUNS, DIMARTS I DIJOUS
DE 10 A 13h
DIMECRES I DIVENDRES 
DE 16 A 18h

PER PARTICIPAR EN TOTES LES ACTIVITATS DE L'AMPA, SEMPRE S'HAURÀ DE PRESENTAR EL NOU CARNET DE SOCI.

dimarts, 3 de juny del 2014







NOTA INFORMATIVA, CURS 2014-2015
Funcionament de les taquilles:
Tal com hem anat fent cada any, recollirem totes les claus per poder fer el manteniment.
·         Els alumnes que tinguin taquilla, entre el 9 i fins el 20 de juny, han de tornar la clau amb el clauer vermell, si el clauer està en mal estat, s’haurà de pagar un de nou, 0’30€.
·         Si entre aquests dies no tornen la clau perdran la fiança (dipòsit de 30€). En conseqüència, hauríem de canviar el pany de la taquilla.
·         Els alumnes que no tornin la clau perdran la fiança i si volen tenir taquilla l’any següent hauran de tornar a pagar la fiança de 30€.

·         Atès que les tasques de manteniment, reparació i adequació no es pot aturar.
S’entendrà com a donació tot el quedi a l’interior de les taquilles (llibres, llibretes, bolígraf...) llevat d’efectes personals, els quals restaran a disposició dels seus propietaris fins el setembre.

·         Els que lloguen taquilla per primera vegada, hauran de pagar 30€ que seran de fiança. Aquesta fiança només es paga una vegada en tots els anys que els alumnes estiguin a l’ institut. Un cop es pagui la fiança, s’haurà de pagar un lloguer de 12€ per any i alumne.

·         Si no s’ha fet efectiva la quota de L’AMPA no es pot gaudir de la taquilla.

·         La clau de la taquilla per el nou curs es podrà passar a recollir del 2 al 10 de Setembre.

·         A l’hora de recollir la clau serà imprescindible presentar el nou carnet de soci de L’AMPA


·         Un cop es deixi definitivament la taquilla, només hauran d’omplir un full i un cop revisada la taquilla se’ls retornarà la fiança.

divendres, 14 de març del 2014

REUTILITZACIÓ DE LLIBRES


REUTILITZACIÓ DE LLIBRES




DESPLEGAMENT DEL CALENDARI  DE LA COMISSIÓ PER A LA REUTILITZACIÓ DE LLIBRES DE L’AMPA DE L’INSTITUT DOMÈNEC PERRAMON
Benvolguts pares i mares,
Per tal que es desenvolupi correctament la recollida i l’entrega de llibres de text reutilitzats a l’institut i perquè s’acompleixin els terminis previstos, us demanem que respecteu el calendari amb les següents dates previstes:
·         Del 16 al 27 de juny l’AMPA recollirà els llibres que els alumnes han utilitzat durant aquest any i que s’adhereixin a aquesta campanya.

·         Del 16 de juny al 5 de juliol l’AMPA revisarà els llibres lliurats pels alumnes (en cas que es consideri que un llibre de text no està en bones condicions per ser reutilitzat s’avisarà l’estudiant per informar-lo).

·         Del 7 al 11 de juliol es farà entrega dels llibres de text reutilitzats, a tots els estudiants que han  aportat llibres per a l’intercanvi, (llibre per llibre). En el cas que en algun curs no hi hagi prou llibres  per fer l’intercanvi es repartiran equitativament.

·         Els alumnes que faran Primer d’ESO podran comprar els llibres de text de segona mà a 10€, i els llibres de lectura a 5€.
Per  comprar aquest llibres, primer s’hauran d’apuntar al projecte omplint un full que ja farem arribar a les famílies dels alumnes que faran primer d’ESO.
·      Als alumnes de quart d’ESO, per cada llibre de text que entreguin se’ls pagaran 10€, i per cada llibre de lectura lliurat, 5€. (Els llibres han d’estar en bon estat)
·      Els Alumnes de batxillerat que vulguin deixar llibres se’ls pagaran a 10€,i els llibres rebuts els vendrem a 10€.
·         Quan es recullin els llibres , es podrà omplir el full de comanda dels  que  faltin per poder-lo tramitar a l’empresa distribuïdora.
·         La venda i recollida de les comandes realitzades a COMERCIAL GIRONA seran els dies 2 i 3 de setembre de 10’30h a 13’30h i de 15h a 17’30h.

El PUNT  de recollida de llibres de text serà DESPATX DE L’AMPA: dilluns, dimarts i dijous de 10 a 13h; i dimecres i divendres de 16 a 18h.

Aquest any L’AMPA distribuirà carnets de soci per totes les famílies que hagin pagat totes les quotes. Aquest carnet s’entregarà quant es tornin els resguards del banc a secretaria a l’hora de fer la matricula.

Per participar en totes les activitats de L’AMPA, sempre s’haurà de presentar el carnet



dimecres, 18 de desembre del 2013

BON NADAL I FELIÇ ANY NOU 2014



L'AMPA INSTITUT DOMÈNEC PERRAMON US DESITGEM 

BON NADAL I FELIÇ ANY NOU 2014.

dilluns, 2 de desembre del 2013

                DIJOUS  5 / DIC -  2013             
PLANTES DE NADAL

                EL PROPER DIJOUS A PARTIR DE LES  4.30H.  A  LA PLAÇA . COL.LABORA
                AMB ELS ALUMNES DE 4 ESO  DE L `INSTITUT ............COMPRA LA TEVA
                PLANTA DE NADAL  !!!!!!!!!


dimecres, 30 d’octubre del 2013